X
شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸ ۱
چچ

75. ثبت سفارش واردات کالا (13011916000)

ثبت سفارش واردات کالا

- نوع خدمت:

خدمت به کسب و کار (G2B) - خدمت به شهروندان (G2C)

- شرح خدمت:

انجام امور مربوط به پردازش و بررسی درخواست های ثبت سفارش کالا

- مدارک مورد نیاز:

مدارک لازم جهت واحدهای تولیدی:
*نوع و میزان نیاز در چارچوب پروانه بهره برداری برای واحد فعال
• اولویت سرمایه‌گذاری جهت تکمیل پروژه (برای طرحهای نیمه تمام) بر اساس پیشرفت فیزیکی، اعتبار جواز تاسیس و نوع محصول
• سابقه واردات سال 96 و 95 برای واحدهای فعال که قبل از سال 95 به بهره برداری رسیده اند (میانگین این دو سال ملاک سقف میزان واردات سال جاری می باشد.)
• ارزش اظهاری (قیمت طبق پروفرما)

مدارک لازم جهت واحدهای بازرگانی
• سابقه واردات سال 96 و 95 (میانگین این دو سال ملاک سقف میزان واردات سال جاری می باشد.)
• ارزش اظهاری (قیمت طبق پروفرما باید در حد قیمت جهانی باشدکه سامانه TSCمرجع می باشد.)
• سقف واردات در ردیف اظهاری سالهای گذشته (تعرفهHS)
• تاریخ صدور کارت بازرگانی

- قوانین و مقررات:

دستورالعمل 6035/1 مورخ 1397/9/21،تصویب نامه شماره 63793/ت55633ﻫ مورخ 16/5/95 هیات وزیران و مصوبات جلسه مورخ 13/5/97 شورای عالی اقتصادی کشور

- پاسخ به سوالات متداول:

- متوسط مدت زمان انجام خدمت: یک هفته

- ساعات ارائه خدمت: ساعت اداری

- تعداد بار مراجعه حضوری:

- هزینه‌های موردنیاز برای دریافت خدمت: ندارد

- استعلام (فرآیندهای مشترک بین دستکاهی):

- نحوه دسترسی به خدمت: درخواست خدمت: اینترنتی ارائهخدمت: اینترنتی

- مسئول اصلی ارائه خدمت:معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت - اداره بازرگانی خارجی

- مراحل گردش کار:

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
No Cache
Generate time: 2.3918499946594
Query time: 1.0584080219269